Sziszi konyha 2.

Kellemes időtöltést kívánok neked .Köszönöm amiért megnézted a blogot.Remélem találtál kedvedre valót a receptek között.Ha gondolod,nézzél be a másik blogomra is.http://sziszikonyha2.blogspot.hu

2011. december 21., szerda

kacsa töpörtyű



azt hiszem az előbbi receptemben említettem,hogy a kacsafarhátról leszedett zsírból készítem a finom friss kacsa tepertőt
na akkor hajrá..............

Hozzávaló

  • a kacsáról leszedett zsír,de a hentesnél is vehetünk hozzá még ha kell,ha nagyobb mennyiséget veszünk,akkor számoljunk azzal a ténnyel,hogy nem kevés kacsa zsír fog ki sülni a hájból,de ha szeretitek a kacsa zsíros kenyeret,lila hagymával,retekkel,paradicsommal,paprikával........akkor áldásom rá
  • tehát szerintem max.1 kg kacsa háj bőven elég egy jó ki adós töpörtyűs reggelihez

Elkészítés

  • a hájat kis kockákra vágom
  • magas falú edénybe teszem
  • öntök egy pici vizet alá,és kezdődhet a sütés
  • ha kb.félig meg vagyok,akkor mérsékelem a tűzhely lángját,mert ha továbbra is magas hőfokot használok,akkor meg ég a töpörtyű meg a zsír is,tehát csak relax .......
  • ez a mutatvány a mennyiségtől függően kb.1/5 - 1/2 órát vesz el az időmből
  • elkészültem
jöhet a reggeli...............

Jó étvágyat:)))))

2 megjegyzés:

Micu írta...

Ötletes, de nyelvtanilag nézd át a bejegyzésedet.

Sziszi írta...

Kedves ????? neked is BUÉK .

Lektoráltattam,és nem találtak benne hibát...........sajnos :(



-de amúgy ÖTLETES, mi is...????