Sziszi konyha 2.

Kellemes időtöltést kívánok neked .Köszönöm amiért megnézted a blogot.Remélem találtál kedvedre valót a receptek között.Ha gondolod,nézzél be a másik blogomra is.http://sziszikonyha2.blogspot.hu

2012. június 4., hétfő

"trükkös"csirkemell filé


ez egy elég trükkös dolog,de ígérhetem,hogy ha elkészítitek nem fogjátok megbánni...........


Hozzávalók:

  • 4 szelet csirkemell
  • 4 szelet sertéstarja,vékonyra szeletelve
  • 5 dkg.reszelt sajt / puha,pl,trapista,óvári,Anikó...../
  • 1/5 kg száraz kolbász
  • 1 csokor zsálya levél
  • 1 csokor metélő hagyma
  • 1 csokor petrezselyem
  • só izélés szerinti mennyiség
  • frissen őrölt fekete bors,szintén ízlés szerinti mennyiség

Elkészítés:

  • a csirke mell szeleteket óvatosan kiklopfoljuk,de csak az egyik oldalán,sózzuk,borsozzuk
  • a másik oldalát az előzőleg felaprított fűszernövényekkel megszórjuk
  • most jön a trükk,a sertéstarja szeleteket,rá helyezzük a csirkemell szeletek zöldfűszeres oldalára,és beleklopfoljuk a csirkemellbe,no persze ezt is sózzuk,és borsozzuk
  • egy serpenyőben olajat hevítünk,és ebbe helyezzük a húsokat a tarjás felükkel lefelé
  • amikor kellően megpirult a hús,akkor óvatosan megfordítjuk,a kolbászból karikákat vágunk,és ráhelyezzük a húsra,megszórjuk a sajttal,és addig sütjük amíg a sajt rá nem olvad
  • én ezen úgy segítettem,hogy a hús megfordítását követően,légkeveréses sütőbe tettem,és ott olvasztottam rá a sajtot,ha egy kicsit rá sül az sem baj,úgy még finomabb
  • köretnek burgonyapürét,előre főzött csemege kukoricát /konzerv/,és kovászos uborkát javasolnék...
Jó étvágyat hozzá.............

Nincsenek megjegyzések: