Sziszi konyha 2.

Kellemes időtöltést kívánok neked .Köszönöm amiért megnézted a blogot.Remélem találtál kedvedre valót a receptek között.Ha gondolod,nézzél be a másik blogomra is.http://sziszikonyha2.blogspot.hu

2012. március 24., szombat

frankfurti leves


Hozzávalók:
  1. 50 dkg kelkáposzta (ez a mennyiség fél rendes fej, vagy még kevesebb)
  2. 1 fej hagyma
  3. só, bors, pirospaprika
  4. kömény
  5. majoránna
  6. olaj
  7. tejföl (2 dl biztosan, ízlés kérdése, én 5 dl tejfölt is el tudok képzelni bele)
  8. liszt (1-2 ek)
  9. 3 pár virsli

Elkészítés:

  • A hagymát apró kockákra vágtam, majd olajon megdinszteltem egy pici sóval.
  • Lehúztam a tűzről, és belekevertem a pirospaprikát.
  • Rádobtam a csíkokra vágott kelkáposztát, felöntöttem annyi vízzel, amennyi ellepte, majd beleszórtam a köményt, és a majoránnát is.
  • Újra megsóztam, s félig megfőztem a káposztát.
  • Én szeretem, ha nincs szétfőve a kel, úgyhogy beleraktam a virslit, két percig még forraltam, majd behabartam a liszttel elkevert tejföllel.
  • Csak a végén daráltam bele a borsot, mert így sokkal jobban érezhető az íze.

Nincsenek megjegyzések: