Sziszi konyha 2.

Kellemes időtöltést kívánok neked .Köszönöm amiért megnézted a blogot.Remélem találtál kedvedre valót a receptek között.Ha gondolod,nézzél be a másik blogomra is.http://sziszikonyha2.blogspot.hu

2012. március 24., szombat

csokoládéhab olívaolajjal


A recept eredetije Teresa Barrenechea, manhattani étterméből származik,köszönet érte!!!!

Hozzávalók:
  1. 170 g 75% kakaótartalmú étcsokoládé
  2. 3 nagy tojás sárgája és fehérje különválasztva
  3. 150 g átszitált porcukor
  4. 0,6 dl espresso kávé
  5. 2 ek konyak2 dl extraszűz olívaolaj

Elkészítés:

  • A csokoládét gőz felett megolvasztottam. A tojások sárgáját habosra kevertem a porcukorral, a kávéval, majd a konyakkal. Végül szépen lassan beledolgoztam az olívaolajat is, majd összekevertem a csokoládéval.
  • A tojások fehérjét kemény habbá vertem, és több részletben a csokoládés krémhez kevertem.

Nincsenek megjegyzések: