Sziszi konyha 2.

Kellemes időtöltést kívánok neked .Köszönöm amiért megnézted a blogot.Remélem találtál kedvedre valót a receptek között.Ha gondolod,nézzél be a másik blogomra is.http://sziszikonyha2.blogspot.hu

2012. február 3., péntek

Virslis hasé falatkák, lángostésztából


ezt a receptet kissé módosítgattam,és rájöttem arra,hogy leveles tészta helyett,kenyér,illetve lángos tésztából nekem és a családomnak jobban ízlik,ezért én a leveles tészta helyett lángos tésztát használtam amit egy nagyon kedves baráti családtól kaptam,a nevük is említésre méltó, Danilla család, kettő generáció óta foglalkoznak a lángos készítésével,és hát tanúsíthatom,hogy bitang egy jó lángost csinálnak........



no akkor lássunk is hozzá az elkészítéshez

Hozzávalók

  1. 1/2 kg kelesztett lángos tészta
  2. 40 dkg puha sajt / mozzarella,trapista,óvári,hó virág,ementáli,gouda.../
  3. 50 dkg virsli,mindegy milyen virslit használok,de ha nagyon ó divatú akarok lenni,akkor csakis juhbeles sertés virslit használok
  4. 2 db tojás a kenéshez
  5. szezámmag amennyit csak akarok
  6. mustár,ketchup


Elkészítés

no itt egy kicsit megakadtam először,mert ugye a lángost azt forró olajban sütik,na kérem szépen hát itten van a trükk,hogy lehet sütőben is sütni olaj nélkül

csak arra kell figyelni,hogy a tésztát nagyon vékonyra nyújtsuk,és ne egy szekérnyibe akarjuk a szerencsétlen virsliket beletekerni,mert akkor sohasem fog átsülni


  • a tésztát jó vékonyra nyújtsuk ki
  • vágjunk belőle cikkeket mintha tortát vágnánk fel
  • ezekbe a cikkekbe csavarjuk bele a ketté ,vagy akár három felé vágott virslit,de teszünk mellé egy darabka sajtot is
  • valamint mielőtt feltekernénk a "kifliket"a tésztát megkenjük,mustárral,és ketchuppal
  • na, most már tekergethetünk
  • valójában ez pont úgy néz ki mint egy hókifli,csak ez virslivel van töltve,tehát nevezhetjük akár virslivel töltött hókiflinek is
  • na szóval feltekergettük,megkenjük tojással,megszórjuk szezámmaggal,és irány az 180 C fokra előmelegített sütő ahol készre sütjük,nem kell megijedni a tészta színéből biztosan rájöttök,hogy mikor van készen,de ez kb 30 perc

Jó étvágyat:)))))

Nincsenek megjegyzések: