Sziszi konyha 2.

Kellemes időtöltést kívánok neked .Köszönöm amiért megnézted a blogot.Remélem találtál kedvedre valót a receptek között.Ha gondolod,nézzél be a másik blogomra is.http://sziszikonyha2.blogspot.hu

2020. augusztus 10., hétfő

Walkürök,és Thor eledele.....Tejfölös gombás szélesmetélt

 Miért miért,mert ilyet csak is az istenek,és a nagyok esznek,ja meg ti,és én is....Imádom,a nap bár melyik szakában,de hát ez látszik is rajtam....ja, most mondja a kedvesem,hogy ne parázzak,mert a mérleg elromlott,én meg azt hittem,hogy ennyire lefogytam...00 áll a mérleg nyelve....a tükrünk meg okos tükör ám,mert mikor elé állok,ki írja,hogy a nyugalmat megzavaró,és a jó ízlést felkavaró képek következnek....aha 4 Fogtam a tükröt és vissza vittem az üveghegyeken is túl ott ahol a kismalac is túr,és vissza adtam a gonosz boszorkánynak.Tök jól jártam,az árából vettem egy kört,és most a kör közepén állok....hahahahaha


Hozzávalók

 4 fő
  1. 70 dkg champion gomba,tisztítva szeletelve
  2. 1 db vöröshagyma,egy jó nagy fej legyen,tisztítva,szeletelve
  3. 4 ek olaj
  4. 1 db (175 gr) tejföl
  5. 3-4 ek étkezési keményítő (vagy liszt)
  6. 2 tk őrölt piros paprika
  7. 40-50 dkg szélesmetélt
  8. őrölt fekete bors

Elkészítés

  1. Olajat forrósítunk,tegyük rá a szeletelt vöröshagymát,karamellizáljuk

    Walkürök,és Thor  eledele.....Tejfölös gombás szélesmetélt recept lépés 1 fotoWalkürök,és Thor  eledele.....Tejfölös gombás szélesmetélt recept lépés 1 fotoWalkürök,és Thor  eledele.....Tejfölös gombás szélesmetélt recept lépés 1 foto
  2. Gombát tisztítsuk meg,szeleteljük fel.A gomba szárakat tegyük el,majd később más ételhez használjuk fel..TAKARÉKOSKODÁS...

    Walkürök,és Thor  eledele.....Tejfölös gombás szélesmetélt recept lépés 2 fotoWalkürök,és Thor  eledele.....Tejfölös gombás szélesmetélt recept lépés 2 foto
  3. Hagyma karemellizálva,tegyük rá a szeletelt gombát,sózzuk borsozzuk,hagyjuk hogy egy kis levet eresszen a gomba.De hagyjuk főni,azt majd a habarást követően tegye

    Walkürök,és Thor  eledele.....Tejfölös gombás szélesmetélt recept lépés 3 fotoWalkürök,és Thor  eledele.....Tejfölös gombás szélesmetélt recept lépés 3 fotoWalkürök,és Thor  eledele.....Tejfölös gombás szélesmetélt recept lépés 3 foto
  4. Jöhet a habarás,tejfölt elegyítsük a keményítővel,vagy a liszttel,ha túl sűrű lenne a habarás,tegyünk egy kis vizet bele,ha túl híg,akkor még keményítőt,vagy lisztet...ja és 2 tk őrölt piros paprika,az is kell a habarásba.Öntsük a gombára,forralk ki.

    Walkürök,és Thor  eledele.....Tejfölös gombás szélesmetélt recept lépés 4 fotoWalkürök,és Thor  eledele.....Tejfölös gombás szélesmetélt recept lépés 4 foto
  5. Forraljunk vizet a tésztának,sózzuk,majd a forrásban lévő vízbe tegyük bele a tésztát.Házi tésztáról beszélünk,roppant rövid ideig kell főzni..talán ha 3-5 perc kellett neki,.Elkészülést követően leszűrjük,és azonnal lehet tálalni.

    Walkürök,és Thor  eledele.....Tejfölös gombás szélesmetélt recept lépés 5 foto
  6. Skacok..ez bitang lett,ügyesek vagytok!..Gombás szósz kiforralva,a sűrűsége a szósznak,pont jó....tálalás!!!!

    Walkürök,és Thor  eledele.....Tejfölös gombás szélesmetélt recept lépés 6 foto
  7. Jó étvágyat mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: