Sziszi konyha 2.

Kellemes időtöltést kívánok neked .Köszönöm amiért megnézted a blogot.Remélem találtál kedvedre valót a receptek között.Ha gondolod,nézzél be a másik blogomra is.http://sziszikonyha2.blogspot.hu

2020. augusztus 10., hétfő

Kaktusz Bónusz kedvence

 

Kaktusz Bónusz kedvence recept foto

Kaktusz Bónusz kedvence

Kaktusz Bónusz az Asterixből...óriási arc, és nagy gourmand is...hahaha...A kedvesem szerzett nekem egy külső winchestert, és rajta Axterix összes része. Tulajdonképen a rajzfilm adta az ihletet, és az emlékeim...ja ja még vannak...hahahaha...az ételt amit most kreáltam, anno Horvát országban fogyasztottuk, igaz ott mangold, és tengeri bigyók voltak a tányéron. Próbálkoztam itthon de miután hiába dobtam ki a halászhálómat immáron 4. hete, de bizony nem fogtam semmit. Rájöttem a megoldásra, mert milyen buta vagyok én, hát vazze, azért nem ment a fogás, mert a másodikon lakunk, gyorsan leszaladtam a földszintre......vazze és megint jégre futottam, itt sem fogtam semmit sem, ellenben a közterületes meg akart büntetni, mert hogy engedély nélkül foglaltam helyet az út szélén a stégen...ja mert hogy építettem egy stéget is, hát ha....:) :) na jó itt a tuti, Római saláta, fokhagyma, újburgonya, és fűszeres csirkecombok sütve... 60 perc az elkészítése, valójában a csirkecombok végett lett ennyi idő, ha csirke melleket használtok, akkor jóval kevesebb az elkészítési idő.


 40 perc

Hozzávalók

 4 adag
  1. 1 db római saláta, (vagy ha kaptok, akkor 0. 5 kg mangold)
  2. 4-8 gerezd fokhagyma
  3. 4 db csirkecomb, alsó felső rész
  4. 1 kg újburgonya
  5. ízlés szerint oregánó, szárítva
  6. ízlés szerint bazsalikom, szárítva
  7. ízlés szerint kakukkfű, szárítva
  8. ízlés szerint só, nagyszemű tengeri
  9. szükség szerint olívaolaj
  10. 1 db citrom reszelt héja...OPCIONÁLIS!!!!

Elkészítés

  1. Római salátát mossuk meg, szedjük leveleire, tegyük félre.

    Kaktusz Bónusz kedvence recept lépés 1 fotoKaktusz Bónusz kedvence recept lépés 1 foto
  2. Csirkecombokat vágjuk át az izületnél, így lesz az egyből kettő. Fűszerezzük,...fűszerezés, én a fent említett fűszereket összekevertem a nagyszemű sóval, és ezzel a keverékkel szórtam meg a combokat, utána 20 percet pihentettem a hűtőben.

    Kaktusz Bónusz kedvence recept lépés 2 foto
  3. Burgonyát mossuk meg, majd vágjuk cikkekre..mint régebben a rósejbnit, most meg steak burgonya a neve, FŰSZEREZZÜK MINT A CSIRKECOMBOKAT!!!!!

    Kaktusz Bónusz kedvence recept lépés 3 foto
  4. Fokhagyma tisztítás, valamint 2 darabot egész fokhagymát, csak úgy vágjunk ketté, csak az íze kell majd.

    Kaktusz Bónusz kedvence recept lépés 4 foto
  5. Oksa jön munka. Serpenyőbe olívát öntünk 2. ek, csirkecombokat körbepirítjuk a forró olajon.

    Kaktusz Bónusz kedvence recept lépés 5 fotoKaktusz Bónusz kedvence recept lépés 5 fotoKaktusz Bónusz kedvence recept lépés 5 foto
  6. Tegyük át tepsibe, mehet a légkeveréses sütőbe, és süssük ropogósra őket, ez kb. 20 perc lesz, 1-2 ek olivát öntsünk a combok alá.

    Kaktusz Bónusz kedvence recept lépés 6 fotoKaktusz Bónusz kedvence recept lépés 6 fotoKaktusz Bónusz kedvence recept lépés 6 foto
  7. A serpenyőből ne öntsük ki az olajat, sőt tegyünk hozzá 2-4 ek olívát, dobjunk bele fokhagymát, és a forró serpenyőbe tegyük a cikkekre vágott burgonyát, először süssük, majd fedő alatt pároljuk készre, kb. 15 perc..SÓZZUK!!!...Szedjük ki egy tálra.

    Kaktusz Bónusz kedvence recept lépés 7 fotoKaktusz Bónusz kedvence recept lépés 7 foto
  8. A serpenyőben visszamaradt olajba tegyünk félbevágott fokhagymákat, ha kell, adjunk még olajat hozzá 1-2 ek mennyiséget. A forró olajra tegyük rá a római saláta leveleit, fonnyasszuk össze, kb. 5 perc. A fokhagymákat szedjük ki a házából, később adjuk a serpenyőben lévő húshoz. Már bőven belesült az íze az olajba, és a salátába is.

    Kaktusz Bónusz kedvence recept lépés 8 fotoKaktusz Bónusz kedvence recept lépés 8 fotoKaktusz Bónusz kedvence recept lépés 8 foto
  9. Közben a sütőben elkészült a csirkecomb, lehet tálalni, melegében a legfinomabb, persze hidegen sem kutya..:) Aki akar, az most reszeljen rá citrom héjat, bitangul megdobja az ételt.

    Kaktusz Bónusz kedvence recept lépés 9 fotoKaktusz Bónusz kedvence recept lépés 9 fotoKaktusz Bónusz kedvence recept lépés 9 foto
  10. Jó étvágyat és sok sikert mindenkinek... Vazze itt vannak a Rómaiak, jöttek enni...áááá..ja ez csak a szomszéd, kéri vissza a citromot... bolond gyerek. :)

    Kaktusz Bónusz kedvence recept lépés 10 fotoKaktusz Bónusz kedvence recept lépés 10 fotoKaktusz Bónusz kedvence recept lépés 10 foto

Nincsenek megjegyzések: