Sziszi konyha 2.

Kellemes időtöltést kívánok neked .Köszönöm amiért megnézted a blogot.Remélem találtál kedvedre valót a receptek között.Ha gondolod,nézzél be a másik blogomra is.http://sziszikonyha2.blogspot.hu

2020. augusztus 10., hétfő

18 éven felülieknek,amit kivágtak a "Baywatch" sorozatból..

 

18 éven felülieknek,amit kivágtak  a "Baywatch" sorozatból..



Nézem nézem a sorozatban szereplő fiatal "pipiket",duzzadó keblüket,formás feneküket....ééés jön az ihlet,töltött csirke,ugye, hogy, ugye....bár van nékem sajátom is,de hááááát mégis csak pasi vagyok,még akkor is,ha már a küszöbön állok.....Szóval jött a nagy ihlet,dobtam a fagyó irányába,egy laza leszúrt Jávor Pált Rökk Marikával kombinálva ...csak 10 pontokat kaptam mindenkitől....elő a lefagyasztott Corpus delictit,a legutolsó véres kirohanásom utolsó már össze fagyott tanuját. Gyorsan azon iziben kiolvasztottam,letörölgettem róla a beazonosításhoz szükséges DNS mintákat,majd nekiláttam a 3D szerkesztésnek.....és persze közben azon törtem "okos kis buksimat",hogy mivel is csavarjam meg a klasszikus töltött csirke,töltelékét.Mert már annyira ...a fenét únom,de olyan jó kísérletezni,én vagyok itthon a  Heston Sziszi Blumenthal,és Gordon Lali Ramsey is ...a Jamie Zoltán Oliver is én vagyok.......ja én uralom a konyhát.Ezért nálunk elég sokszor játsszuk el újra meg újra az Ember tragédiáját,abból a kiűzetés a paradicsomból c. rész,És néha itt forgatják az emberiség legnagyobb tragédiájának számító esetet,az az amikor legyezték az első szakácskönyvet,majd az a Guttenberg nevű úr kinyomtatta.....a kézzel írást követően.Szóval rian itt a járólap rendesen ...hahahahaha


4 fő
90 perc saccc

Hozzávalók

  1. 1 közepes testű konyhakész csirke
  2. 4 db tojás,főtt állapotban,darabolva
  3. 4 szelet kenyér,vagy 2-3 zsemle,beátatva,kinyomkodva
  4. 1 csokor petruska,aprítva
  5. 1/4 fűszervaj,saját kreáció..opcionális
  6. 1 db kisebb fej vöröshagyma,aprítva,dinsztelve
  7. 1 db NATÚR tömlős sajt
  8. 1.5 kg újburgonya,
  9. 1 ek kakukkfű
  10. őrölt feketebors
  11. zsákvarró tű,és cérna.....mert sebésznek készülök,kell a gyakorlás

Elkészítés



  1. 18 éven felülieknek,amit kivágtak  a "Baywatch" sorozatból recept lépés 1 foto
     
    18 éven felülieknek,amit kivágtak  a "Baywatch" sorozatból recept lépés 1 foto
     
    18 éven felülieknek,amit kivágtak  a "Baywatch" sorozatból recept lépés 1 foto
     
  2. 18 éven felülieknek,amit kivágtak  a "Baywatch" sorozatból recept lépés 2 foto
     
    18 éven felülieknek,amit kivágtak  a "Baywatch" sorozatból recept lépés 2 foto
     
  3. 18 éven felülieknek,amit kivágtak  a "Baywatch" sorozatból recept lépés 3 foto
     
    18 éven felülieknek,amit kivágtak  a "Baywatch" sorozatból recept lépés 3 foto
     
  4. 18 éven felülieknek,amit kivágtak  a "Baywatch" sorozatból recept lépés 4 foto
     
    18 éven felülieknek,amit kivágtak  a "Baywatch" sorozatból recept lépés 4 foto
     
  5. 18 éven felülieknek,amit kivágtak  a "Baywatch" sorozatból recept lépés 5 foto
     
    18 éven felülieknek,amit kivágtak  a "Baywatch" sorozatból recept lépés 5 foto
     
  6. 18 éven felülieknek,amit kivágtak  a "Baywatch" sorozatból recept lépés 6 foto
     
    18 éven felülieknek,amit kivágtak  a "Baywatch" sorozatból recept lépés 6 foto
     
    18 éven felülieknek,amit kivágtak  a "Baywatch" sorozatból recept lépés 6 foto
     
  7. 18 éven felülieknek,amit kivágtak  a "Baywatch" sorozatból recept lépés 7 foto
     
    18 éven felülieknek,amit kivágtak  a "Baywatch" sorozatból recept lépés 7 foto
     
  8. 18 éven felülieknek,amit kivágtak  a "Baywatch" sorozatból recept lépés 8 foto
     
    18 éven felülieknek,amit kivágtak  a "Baywatch" sorozatból recept lépés 8 foto
     

Nincsenek megjegyzések: