Sziszi konyha 2.

Kellemes időtöltést kívánok neked .Köszönöm amiért megnézted a blogot.Remélem találtál kedvedre valót a receptek között.Ha gondolod,nézzél be a másik blogomra is.http://sziszikonyha2.blogspot.hu

2017. december 6., szerda

Aquadella (apró hal) fish & chips


Vettem a Lidl áruházban ilyen fagyasztott halat,tényleg aprópénzt kérnek az egy zacskóért ( 1 kg)


Na mondom,majd én,húúú én mindent tudok..ja ...megint jégre futottam,mert elolvastam,hogy egyben kell sütni,és csak úgy hammmm...brrrrr...nekem ez nem gyere be,az előzőeket,rendesen lefejeztem,és kibeleztem mind az egy kilogrammot..ja mert hogy ez már a második zacskó halacska,mert azt hittem,hogy most már roppant okos vagyok,és adtam is magamnak 10 Michelin csillagot.....ó de  örültem neki,sőt még állófogadást is adtam magamnak :) :)

Szóval okulván az első nekifutásomból,most nem csináltam "vágóhidat" a konyhánkból...én csak úgy egyben,ha már ezt írják mindenhol,és a sógorom is azt mondta,hogy egyben kell sütni,fogyasztani...ha valaki akkor ő tudja,hiszen Olasz a lelkem...a fene a gusztusát :) :)

Én most kétféle panírozási módot használtam,az egyik a hagyományos,liszt,tojás,zsemle morzsa....a másik módszer....tej,tojás,liszt...


Na uccu neki fakereszt,lássunk neki a halacskáknak.



Hozzávalók

50 dkg fagyasztott apró hal,most csak ennyivel birkóztam meg
20 dkg liszt
3 dl tej
20 dkg zsemle morzsa
olaj a sütéshez
1 db citrom,vagy valami mártogatós izéke

1 kg fagyasztott hasáb burgonya..


Elkészítés

Liszt,tojás,prézli...ebben a sorrendben panírozzuk a be a halakat,vagy a másik módszer...tej,tojás,liszt....de itt jelzem,hogy a sörtészta is kiváló az ilyen halak hoz is.
Forró olajban kisütjük a burgonyát ,majd panírozott halacskákat,pillanatok alatt elkészülnek.















Máris lehet fogyasztani,citrom lével meg locsoljuk,vagy valamelyik mártogatóst kínálunk mellé.


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: