Sziszi konyha 2.

Kellemes időtöltést kívánok neked .Köszönöm amiért megnézted a blogot.Remélem találtál kedvedre valót a receptek között.Ha gondolod,nézzél be a másik blogomra is.http://sziszikonyha2.blogspot.hu

2013. július 6., szombat

Tejszínes bébispenótos spaghettini

A piacon járva szép, friss bébispenótba botlottam és a világon az egyik legegyszerűbb tésztás ételt álmodtam meg belőle. Alig kell hozzá valami és pillanatok alatt kész. Igazából amíg a tésztára várunk - hogy al dente legyen - már meg is van a szósz. A bébispenótot éppen, csak meg kell párolni, a szárait felesleges leszedni, hiszen annyira zsenge, hogy meg lehet enni.
Nem is kell hozzá semmi, csak só meg bors (és persze kevés fokhagyma) és már kész is a gyors ebéd.

Hozzávalók 2 személyre:
100 gramm bébispenót
250 gramm  Barilla Spaghettini No.3.
1,5 dl tejszín

bors
fokhagyma
friss reszelt parmezán,de ha nincsen akkor jó a szóródobozos változat is

Egy lábasban feltettem a vizet forrni, addig a bébispenótot megmostam és egy kis lábasban minimális vízzel megpároltam,tényleg csak pici víz,talán ha 1/2 deci,hiszen a spenót is vizes a mosást követően. 
A megpárolt bébispenótból kinyomkodtam a felesleges folyadékot és egy tányérra szedtem.
Közben egy serpenyőbe öntöttem a tejszínt és felforraltam, majd hozzáadtam a bébispenótot, amit sóztam , borsoztam és rászórtam 2 apróra vágott fokhagymát.
Alaposan összekevertem és hagytam összeforrni.
 Eközben a víz már felforrt és beletettem a tésztát, amit a dobozon lévő utasítás szerint főztem.
Amikor elérte az al dente állapotot,  átszedtem a már összeforralt tejszínes spenóthoz, kevés főzővíz kíséretében.
Alaposan megforgattam a tésztát a szószban, majd tányérokba szedtem és a tetejét reszelt parmezánnal szórtam meg.

Jó étvágyat:-))))


............egészségetekre............

Nincsenek megjegyzések: