Sziszi konyha 2.

Kellemes időtöltést kívánok neked .Köszönöm amiért megnézted a blogot.Remélem találtál kedvedre valót a receptek között.Ha gondolod,nézzél be a másik blogomra is.http://sziszikonyha2.blogspot.hu

2012. április 3., kedd

csülök péknémódra,vagy ahogyan SZISZI csinálja



én nem a megszokott hagyományos módot választottam,én ezen is tekertem egyet mert a nyers csülök helyett én a füstölt főtt csülköt választottam


Hozzávalók:
1 db 1,20 kg-os csülök, 10 dkg vöröshagyma, 1 babérlevél, só, bors.





A füstölt csülköt forró vízzel megtisztítom a füstölés, okozta szennyeződéstől, majd a forrásban, lévő vízben, az egészben hagyott vöröshagymával, borssal, sóval együtt felteszem főni.

Közben kb.1,5 kg burgonyát megtisztítok,és negyedekbe vágom,vöröshagymát is megtisztítom majd szintén negyedekre vágom


Néhány órai lassú forralás után, amikor a hús már puha, kiemelem a léből, majd ki csontozom,a bőrét bevagdosom,a burgonyát,és a hagymát tepsibe szórom csak úgy szerte széjjel mint a szennyes zokniaimat a mosógép mellé,pasi vagyok vagy mi a szösz:))))majd ebbe a káosz közepébe teszem azt a finom remegő húshalmot,és ............................:))))) bontom a sört

Ezek után zsupsz a "szolárium"ott 200 C fokon légkeveréssel megsütöm,közben locsolgatom a saját zsírjával,vagy egy kis férfi itallal,nevezetesen SÖRREL,ettől jó ropogós lesz a csülök bőre.



Nincsenek megjegyzések: