Sziszi konyha 2.

Kellemes időtöltést kívánok neked .Köszönöm amiért megnézted a blogot.Remélem találtál kedvedre valót a receptek között.Ha gondolod,nézzél be a másik blogomra is.http://sziszikonyha2.blogspot.hu

2011. november 8., kedd

grízes tészta,ahogyan én szeretem............

Hozzávalók:
  • 50 dkg tészta,mindegy milyen csak tészta legyen...,na jó ne a leveshez való tészta legyen
  • gríz,máik nevén búzadara, ízlés szerinti mennyiség,igen jól olvasod.....na jó kb 15-20 dkg...de én imádom a sok grízt a tésztán
  • 3 evőkanál zsiradék,vagy olaj
Elkészítése:

  • felteszek a vizet a tésztának,meg sózom és megvárom,hogy felforrjon a forrásban lévő vízbe teszem a tésztást és megfőzöm...de nem elfőzöm
  • a grízt a serpenyőbe teszem egy kevés zsiradékkal ..............én jól megpirítom,majd felöntöm vízzel,sózom és pirítom tovább míg fel nem szívja az összes vizet amit rá öntöttem
  • a közben megfőtt tésztát kiveszem a főzővízből és jól csepegtetem ,majd uccu neki irány a pirított grízbe és jól össze keverem,ha kell utána sózom....én biztosan
tálalom és haaaaaaaaaaaammmmmmmmm

Jó étvágyat hozzá.

Nincsenek megjegyzések: